Subject: FW: Riguldi-Dirhami tee ristumiskoht
From: "Jana Prost" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 13:10:17 +0200

Tere, Melika

Palun registreeri mulle tööülesanne.

Parimat soovides

Jana

From: Rooslepa- Roslep <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 30, 2025 1:09 PM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: Riguldi-Dirhami tee ristumiskoht

Tere,

Soovime kirjaliku nõusolekut Riguldi-Dirhami tee ristumiskoha osas
Männiokka kinnistule (52001:001:0223).

Antud faasis vajame lihtsalt nõusolekut. Edasisest prostessist oleme
teadlikud.

Teame ka Transpordiameti nõuet, et sisssesõidutee tuleb rajada kahele
kinnistule.

Võimalik lahendus:

Lugupidamisega,

Roosland OÜ

5010728

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.